خلاصه ای از باشگاه ...

تاريخچه باشگاه فوتبال نصررشت:   باشگاه فوتبال نصررشت در سال 1381 با عنوان مدرسه نوين شمال به مديريت محسن عبدنصراللهی تاسيس شد.از سال 1381 تا سال 1384 در ترم های تابستان از نونهالان ثبت نام و ...

بیشتر بخوانید »

مقالات
بانوان

نظرسنجی

نظر شما در رابطه با عملکرد باشگاه چیست ؟

تاریخ و ساعت

پنجشنبه 30 فروردين 1403
Thursday 18th of April 2024

7 راه برای کم کردن وزن بدون رژیم

تاريخ ارسال: دوشنبه 11 خرداد 1394
بازدیدها: 1940 بار     نسخه قابل چاپ

 

 

برای رسیدن به وزن دلخواهتان شروع به تحمل گرسنگی می کنید اما ممکن است این کار نتیجه برعکسی برای شما داشته باشد. اما می توانید وزن خود را به روشهای متفاوت و بهتری کم کنید، در اینجا 7 راه را برای کاهش وزن بدون گرفتن رژیم به شما معرفی خواهیم کرد:

برنامه، منظم ، رژیم، خوردن
1. یک برنامه منظم ورزشی را پیش بگیرید:
اگر می خواهید بدون گرفتن رژیم وزن کم کنید باید از یک برنامه منظم ورزشی پیروی کنید. باید شروع این برنامه ورزشی با تفکری مصمم همراه باشد. اگر به طور منظم ورزش کنید مطمئن باشید بدنتان در حالت مناسبی خواهد بود.
2. فست فودها را از برنامه غذاییتان حذف نمایید:
حذف کردن فست فودها از برنامه غذاییتان به این معنی نیست که رژیم گرفته اید. این بدین معناست که شما به طور منظم از غذاهای سالم استفاده می کنید و از خوردن کالریهای اضافه که به طور زیادی در فست فودها موجود می باشد اجتناب می کنید. اینکار به شما کمک می کند که وزن کم کنید.
3. در فاصله های زمانی مشخص غذا بخورید:
با زیاد کردن فاصله زمانی بین وعده های غذاییتان مدت زیادی گرسنه نمانید. هرگاه احساس گرسنگی کردید وعده غذاییتان را میل کنید البته فقط به اندازه رفع گرسنگیتان بخورید. با اینکار در وعده های بعدی زیاده روی نخواهید کرد، همینطور از خوردن هله هوله بین دو وعده غذایی جلوگیری خواهید نمود.
4. وقتی گرسنه نیستید چیزی نخورید:
شبها وقتی تا دیر وقت بیدار می مانید یا وقتی حوصله تان سر رفته میل زیادی به خوردن هله هوله پیدا می کنید. از خوردن هله هوله زمانیکه گرسنه نیستید و فقط به خاطر اینکه فکر می کنید از خوردن آن لذت خواهید برد، اجتناب کنید. جلوی اینجور اشتیاقها به خوردن را بگیرید و ببینید چطور وزن کم خواهید کرد.
5. از غذا خوردن در نیمه شب بپرهیزید:
اگر می خواهید وزن کم کنید باید این را در نظر بگیرید که خوردن غذا یا هله هوله هایی مانند چیپس در نیمه های شب کاملا با خواسته شما مغایرت دارد. متابولیزم بدن هنگام شب کاهش می یابد از اینرو هضم غذا به راحتی صورت نخواهد پذیرفت. 
6. با اعتدال غذا بخورید:
شما حتما باید وعده های سه گانه صبحانه، ناهار و شامتان را بخورید. می توانید هفته ای یکبار بعد از خوردن یکی از وعده های غذاییتان دسر نیز بخورید. برای غذاهایی که می خواهید در طول هفته بخورید برنامه ریزی کنید و با اعتدال پیش بروید. اینکار نه تنها اشتیاق شما را برای خوردن ارضا خواهد کرد بلکه به متناسب غذا خوردن شما نیز کمک می کند.
7. تا آنجا که ممکن است غذاهای خانگی میل کنید:
گاهی به علت آنکه مدت متمادی از غذاهای بیرون استفاده می نمایید شروع به چاق شدن می کنید، چون این غذاها بسیار چرب هستند و غذاهای سالمی نمی باشند. غذاهای کم حجم خانگی درست کنید و با خود سر کار ببرید. در غیر اینصورت خوردن یک همبرگر با مقدار زیادی چیپس یا یک ساندویچ هات داگ شما را چاق خواهد کرد.

comments powered by Disqus

جدول بازی ها

سپاهان [4]
[1] نصررشت
نصررشت [5]
[1] سیمرغ روسر
کشاورزلنگرود [3]
[3] نصررشت
نصررشت [1]
[0] ملوان نوین انزلی
آینده سازان سیاهکل [2]
[2] نصررشت

آب و هوا

وضعیت آب و هوا

آمار بازدید

افراد حاضر: 1
بازدید امروز: 157
بازدیدهای دیروز: 223
مجموع بازدیدها: 1318143